這大概就是所謂的Boyfriend Goal和True Friends Goal吧

When You Cry I Cry With You~

動聽旋律讓人愛不釋手,美妙的歌詞造就了完美

如果你有個朋友能和你一同哭泣

請誠懇、真摯地珍惜他們吧,不只是因為他們不多得

更是因為他們無私的付出,這才是最高貴的


Cry With You

一同哭泣

When you try not to look at me

當妳嘗試不要看向我
Scared that I'll see you hurting

害怕我會看到妳受傷
You're not hiding anything

妳不再隱藏任何事
Frankly it's got me worried

很顯然地使我憂心忡忡
Nobody knows you better than I do

沒有人比我更加了解妳
I keep my promises, I'm fighting for you

我保持著承諾,我為妳奮鬥

You're not alone

妳並不孤獨
I'll listen 'till your tears give out

我將傾聽著妳訴說直到妳淌下淚水
You're safe and sound, I swear that I won't let you down

妳安然無恙,我保證我不會讓妳失望
What's hurting you, I

什麼傷到妳,我

I feel it too

我深深體會

I mean it when I say

我指的是當我說
When you cry, I cry with you, with you

妳落下眼淚時,我將伴妳一同哭泣,伴著妳

I'm not going any place

我不會去任何地方
I just hate to see you like this

我只是討厭看到這樣的妳
No, I can't make it go away

不,我無法將那些煩心事驅逐
But keeping it inside won't fix it

但將之藏在心底也無濟於事
I can't give you every answer that you need

我無法給所有妳需要的解答
But I wanna hear everything you wanna tell me

不過我想聽到每件妳想告訴我的事

You're not alone

妳並不寂寞
I'll listen 'till your tears give out

我會聆聽著妳傾吐直到妳的眼淚潰堤
You're safe and sound, I swear that I won't let you down

妳安然無恙,我發誓我不會讓妳失落
What's hurting you , I

什麼傷到妳,我

I feel it too

我感同身受
I mean it when I say

我指的是當我說
When you cry, I cry with you, oh

當妳哭泣時,我將伴妳一同流淚,噢
Yeah, I cry with you

耶,我會伴著妳一同哭泣

You need love tough enough to count on

妳如此渴望愛,希望有個人能夠依靠
So here I am

這就是我在此的原因

You're not alone

妳並不寂寞
I'll listen 'till your tears give out

我會聆聽著妳傾吐直到妳的眼淚潰堤
You're safe and sound, I swear that I won't let you down

妳安然無恙,我發誓我不會讓妳心灰意冷
What's hurting you , I

什麼傷到妳,我

I feel it too

我感同身受
I mean it when I say

我指的是當我說
When you cry, I cry

當妳的淚水滴下時,我一同哭泣
I mean it when I say

我指的是當我說
When you cry, I cry with you, oh

當妳哭泣時,我伴妳一同哭泣,噢
You're not alone

妳並不寂寞

Oh no, baby

噢不,寶貝

arrow
arrow

    海倫.維林 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()